Welkom




WELKOM op dit weblog.
Mijn naam is Joke en één van mijn hobbies is het maken van Barbiekleertjes.
Ook maak ik kleding voor Ken, Skipper en Kelly.
Ik doe dat al jaren en nog steeds met veel plezier. De kleertjes verkoop ik via mijn Etsywinkeltje (link in de zijbalk rechts).
Dit weblog is dus NIET de verkoopsite, maar slechts een kijkje achter de schermen ervan. Ik vind het leuk om te schrijven over deze hobby en te laten zien waar ik mee bezig ben. Ook geeft het lezers van dit blog de mogelijkheid om te reageren en vragen te stellen over de kleertjes die ik maak.
Ik hoop dat je het hier leuk vindt en misschien haal je er wel de inspiratie uit om zelf ook aan de slag te gaan.
Joke.

dinsdag 25 maart 2014

Tja, je maakt eens wat..


Tja, je maakt eens wat....

In de loop der jaren heb ik al heel wat kleertjes gemaakt waarvan lang niet alles de verkoop haalde. Soms gaat er iets linea recta de prullenbak in, maar vaker belanden er maaksels in mijn "ik-weet-het-nog-niet-laatje".
Dat kan een los kledingstukje zijn waar ik nog geen bestemming voor heb, maar ook zijn het vaak kleertjes die niet zijn afgemaakt omdat ik toch twijfelde.



Gistermiddag heb ik die doos op mijn bed leeggekieperd en het resultaat was een aardige berg barbiekleertjes.
Van alles zit er tussen: broeken, rokjes, tops, gebreide jurken en truien, vestjes, sjaals, een enkel jasje...
Hoofdzakelijk kleertjes voor Barbie, waaraan je kunt zien dat ik daar toch het meeste voor maak.




Nadat ik alles min of meer had gesorteerd zag de stapel kleertjes er zo uit:



Jeetje, best veel en als ik hier een dagje mee aan de slag ga zijn daar een aantal leuke setjes van te maken.

En wat heb ik toen gedaan?
Ik heb er wat foto's van gemaakt
Heb daarna alles weer terug in het laatje gelegd
En ben verdergegaan met de nieuwe kleertjes waar ik mee bezig was ;-))


groet, Joke.

1 opmerking:

  1. Nu gaat het komen...dacht ik...maar nee...alles ging terug in de la!
    Schater!:)
    Ik kom wel een keer bij je spelen! Wat een ware paradijselijke barbiela!
    Heerlijk!
    Gr H@

    BeantwoordenVerwijderen