Welkom




WELKOM op dit weblog.
Mijn naam is Joke en één van mijn hobbies is het maken van Barbiekleertjes.
Ook maak ik kleding voor Ken, Skipper en Kelly.
Ik doe dat al jaren en nog steeds met veel plezier. De kleertjes verkoop ik via mijn Etsywinkeltje (link in de zijbalk rechts).
Dit weblog is dus NIET de verkoopsite, maar slechts een kijkje achter de schermen ervan. Ik vind het leuk om te schrijven over deze hobby en te laten zien waar ik mee bezig ben. Ook geeft het lezers van dit blog de mogelijkheid om te reageren en vragen te stellen over de kleertjes die ik maak.
Ik hoop dat je het hier leuk vindt en misschien haal je er wel de inspiratie uit om zelf ook aan de slag te gaan.
Joke.

vrijdag 11 februari 2011

Barbie in het rood


 
Vanmorgen het rode setje voor Barbie afgemaakt en dat is zojuist als B528 op de site gezet.
 
Het jasje heb ik eerder deze week al gemaakt en daar heb ik vanmorgen nog een "leren" handtas bijgefrutseld. Dit tasmodelletje (ook Daniel Bingham) had ik al eens gemaakt, dus helemaal nieuw was het niet, maar desondanks nog gepriegel genoeg.... Toch denk ik weer bijgeleerd te hebben, zodat een volgend exemplaar me wellicht wat soepeler afgaat.
 
Nu eerst boodschappen doen, als het tenminste droog is, en dan daarna eens nadenken over een gebreide of gehaakte tas bij het groene setje dat nog in de maak is.
 
Hoewel... er ligt ook nog een geknipt jasje voor Ken en aangezien dat een bestelling is, moet ik die eigenlijk voorrang geven.
 
Het is maar goed dat het weekend is en we verder weinig op de agenda hebben staan. Lekker prutsen!
 
Fijn weekend,
Joke.
 
 
 
(Je kunt op de foto klikken voor een grotere afbeelding)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten