Welkom




WELKOM op dit weblog.
Mijn naam is Joke en één van mijn hobbies is het maken van Barbiekleertjes.
Ook maak ik kleding voor Ken, Skipper en Kelly.
Ik doe dat al jaren en nog steeds met veel plezier. De kleertjes verkoop ik via mijn Etsywinkeltje (link in de zijbalk rechts).
Dit weblog is dus NIET de verkoopsite, maar slechts een kijkje achter de schermen ervan. Ik vind het leuk om te schrijven over deze hobby en te laten zien waar ik mee bezig ben. Ook geeft het lezers van dit blog de mogelijkheid om te reageren en vragen te stellen over de kleertjes die ik maak.
Ik hoop dat je het hier leuk vindt en misschien haal je er wel de inspiratie uit om zelf ook aan de slag te gaan.
Joke.

zondag 22 november 2020

Kleertjes voor Ken



Op verzoek maakte ik deze week voor een klant een set in zwart-wit.
Terwijl ik daarmee bezig was ontstond het idee voor de set die hiernaast staat. Meer zwart in de mouw, een randje erop gemaasd en een zwarte broek erbij in plaats van de witte waar de betreffende klant om vroeg.
Ben zelf erg tevreden over het resultaat!



Ook maakte ik voor Ken een  coltrui met kleine kabeltjes op het voorpand en op de mouw. Het resultaat hiervan staat me ook wel aan en (uiteraard) heb ik gelijk plannen om deze trui in meerdere kleuren te gaan maken ;-)





En verder de afgelopen week?

Er lag nog een setje voor Barbie waar een colsjaal en een muts bijgemaakt werd en ik vond het de hoogste tijd om voor Skipper weer eens wat nieuwe setjes te maken, dus begon ik met het breien van een aantal truitjes.


Lekker beziggeweest dus!

De nieuwe setjes voor Ken staan inmiddels op Etsy; het Barbiesetje zet ik er zometeen op, maar voor de nieuwe Skipperkleertjes moet je nog even geduld hebben.

Wordt vervolgd!

Groet, Joke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten