Welkom




WELKOM op dit weblog.
Mijn naam is Joke en één van mijn hobbies is het maken van Barbiekleertjes.
Ook maak ik kleding voor Ken, Skipper en Kelly.
Ik doe dat al jaren en nog steeds met veel plezier. De kleertjes verkoop ik via mijn Etsywinkeltje (link in de zijbalk rechts).
Dit weblog is dus NIET de verkoopsite, maar slechts een kijkje achter de schermen ervan. Ik vind het leuk om te schrijven over deze hobby en te laten zien waar ik mee bezig ben. Ook geeft het lezers van dit blog de mogelijkheid om te reageren en vragen te stellen over de kleertjes die ik maak.
Ik hoop dat je het hier leuk vindt en misschien haal je er wel de inspiratie uit om zelf ook aan de slag te gaan.
Joke.

maandag 12 juni 2017

Rustig


B740
B741
Er gebeurt hier momenteel niet zo heel veel op het gebied van de barbiekleertjes.
Lekker veel buiten; wat meer lezen en schrijven en wat minder boven op de hobbykamer zitten.

Heb toch nog wel íets gedaan.
Er lag nog een gebreid jurkje waar ik een tas bij gemaakt heb en ik had nog een groen/rose setje in de maak waar ik een tas en een kettinkje bijmaakte voordat het geheel van mij op de foto mocht ;-)



Deze twee setjes staan inmiddels te koop op Jora Poppenmode.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten