Welkom




WELKOM op dit weblog.
Mijn naam is Joke en één van mijn hobbies is het maken van Barbiekleertjes.
Ook maak ik kleding voor Ken, Skipper en Kelly.
Ik doe dat al jaren en nog steeds met veel plezier. De kleertjes verkoop ik via mijn Etsywinkeltje (link in de zijbalk rechts).
Dit weblog is dus NIET de verkoopsite, maar slechts een kijkje achter de schermen ervan. Ik vind het leuk om te schrijven over deze hobby en te laten zien waar ik mee bezig ben. Ook geeft het lezers van dit blog de mogelijkheid om te reageren en vragen te stellen over de kleertjes die ik maak.
Ik hoop dat je het hier leuk vindt en misschien haal je er wel de inspiratie uit om zelf ook aan de slag te gaan.
Joke.

zaterdag 15 april 2017

Nog meer Koningsdag

B734


Tja, hoe gaat dat? Je maakt een paar setjes... denkt dat je geen tijd hebt voor méér, maar voor je het in de gaten hebt ben je toch weer bezig...

Al snel na het vorige bericht maakt ik nog een setje en zette dat gelijk op de verkooppagina.



B735 & B736





Ondertussen waren er wat ideetjes opgeborreld die ik ook uit wilde werken en dat resulteerde in weer twee setjes:

Voor de top van deze setjes gebruikte ik patroon 625 van StickatillBarbie.




Ook voor Ken maakte ik een paar setjes, maar daar moet nog een laatste hand aan worden gelegd. Daarover meer in een volgend berichtje.

Fijne Paasdagen!!

1 opmerking:

  1. Goed bezig!
    A-lijn is ook weer hip!
    Erg leuke modelletjes!
    Zou skipper ook goed staan.....
    Knipoog..
    Gr H@

    BeantwoordenVerwijderen