Welkom




WELKOM op dit weblog.
Mijn naam is Joke en één van mijn hobbies is het maken van Barbiekleertjes.
Ook maak ik kleding voor Ken, Skipper en Kelly.
Ik doe dat al jaren en nog steeds met veel plezier. De kleertjes verkoop ik via mijn Etsywinkeltje (link in de zijbalk rechts).
Dit weblog is dus NIET de verkoopsite, maar slechts een kijkje achter de schermen ervan. Ik vind het leuk om te schrijven over deze hobby en te laten zien waar ik mee bezig ben. Ook geeft het lezers van dit blog de mogelijkheid om te reageren en vragen te stellen over de kleertjes die ik maak.
Ik hoop dat je het hier leuk vindt en misschien haal je er wel de inspiratie uit om zelf ook aan de slag te gaan.
Joke.

zondag 11 maart 2012

Aileen's Petite Fashions


Omdat ik niet altijd blij word van de pasvorm van de patronen uit de serie Aileen's Petite Fashions, besloot ik eerst een reststofje te gebruiken om het patroon een eerste keer te "testen".
Maar ik werd dit keer niet teleurgesteld: op een kleine aanpassing na, zat het patroon eigenlijk gelijk perfect en ziehier: Het eerste zomerjurkje van het seizoen!



Wel is het zo dat deze patronen allemaal zijn ontworpen voor de Barbie met het "oude" figuur en ook dit jurkje heb ik nog niet aangepast bij de modernere Barbie....
Ligt hier een nieuwe uitdaging? De leukste patronen aanpassen voor het nieuwere barbielijf?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten